Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

انتخاب گريس پمپ

جهت انتخاب گريس پمپ مورد نياز بايد به موارد زيادي توجه نمود. از جمله: سيستمي كه گريس پمپ بايد در آن استفاده شود، دماي كاري، نوع گريس، فاصله ي نقاط، شرايط كاري از قبيل گرد و غبار، سرما و گرماي محيط و ساير شرايط مخرب ديگر، اتصالات و لوله ها و شيلنگها، قطر لوله كشي و...

گريس پمپ انواع مختفي دارد:

1-    گريس پمپ بادي / پنوماتيكي

گريس پمپ بادي با نسبت فشار 1:50 تا 1:75

غالبا مناسب ارسال گريس NLGI 1 , 2

مناسب بشكه 180 كيلويي

گريس پمپ سطلي بادي

مناسب سطل 50 كيلويي

 گريس پمپ بادي فشار قوي

2-      گريس پمپ دستي

گريس پمپ دستي ساده (گريس پمپ دستي نيم كيلوئي)

گريس پمپ دستي سطلي

 

گريس پمپ پدالي/ پائي

گريس پمپ شارژي

 

3-      گريس پمپ برقي

گريس پمپ برقي اتوماتيك مركزي

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/3/15 ساعت: ۰۲ توسط:lubrication :

دستگاه گريس پمپ

در كارخانجات، صنايع كشاورزي و ماشين آلات روانكاري قطعات و ماشين آلات از عمليات مهم در تعمير و نگهداري جهت افزايش طول عمر و بهبود عملكرد آنها مي باشد. با روانكاري در بازه هاي زماني مشخص و مقدار درست، مي توان هزينه هاي ناشي از تعمير و نگهداري ماشين آلات و قطعات را كاهش داد.

براي روانكاري از گريس استفاده مي شود، چرا كه باعث جلوگيري از سائيدگي مي شود و در برابر خوردگي و نشتي مقاومت دارد. در روانكاري با دست معمولا گفته مي شود كه به دليل دقت ناكافي در پاك كردن گرد و غبار در اطراف قطعه اين امكان وجود دارد كه گريس با آلودگي و گرد و خاك وارد قطعه شود و باعث خوردگي قطعه شود.

از دستگاه گريس پمپ به طور كلي براي گريسكاري چرخ دنده، ياتاقان، بلبرينگ در خودروها و ماشين آلات كشاورزي و دستگاه ها و ماشين آلات صنعتي استفاده مي شوند. در واقع گريس پمپ، گريس را به قطعات و دستگاه ها پمپاژ مي كند. كارخانه هاي صنعتي، اتو سرويس ها، گاراژها، تجهيزات و ماشين آلات كشاورزي از جمله مكان هايي هستند كه نياز به دستگاه گريس پمپ در آن ها يك امر ضروريست.

سه نوع دستگاه گريس پمپ در صنايع استفاده مي شود: گريس پمپ بادي يا پنوماتيكي و گريس پمپ برقي و گريس پمپ دستي.

گريس پمپ دستي به علت ابعاد كوچك، براي روانكاري با حجم كم استفاده مي شود. كار با گريس پمپ دستي آسان است. پس از پركردن مخزن ، نازل را در محل مورد نظر قرار دهيد و بافشار دادن دسته گريس كاري انجام مي شود.

 گريس پمپ دستي

گريس پمپ بادي با ابعاد بزرگ و در صنايع به كار مي رود و براي حجم بالاي گريس مناسب است و به دليل بزرگ بودن و وزن بالاتر مي توان از چرخ دستي براي جابجايي استفاده نمود.

 دستگاه گريس پمپ بادي

گريس پمپ برقي براي روانكاري نقاط زياد در سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك استفاده مي شود. اين گريس پمپ ها تنوع زيادي در صنعت از نظر حجم مخزن دارند. 

گريس پمپ برقي


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/3/15 ساعت: ۰۱ توسط:lubrication :